Jump to content
PlayStation Forumları
Son haberler
  • PlayStation oyun haberleri forumuna hoşgeldiniz
  • En yeni PlayStation 5 ve PS4 haberleri, oyunları, ipuçları, teknik sorunlar ve çözümleri bu sitede bulabilirsiniz
PSxTR

Port Royale 4, 25 Eylül'de PS4'e geliyor

Recommended Posts

Gördüğünüz gibi, son parça vahşi bir deniz savaşında kilitlenmiş iki yelkenli gemiye sahip - Port Royale 4 gibi bir oyun için oldukça basit ve açık, değil mi? Belki de değil. Bu noktaya gelmek, bazı önemli sorularla ayrıntılı bir süreçti:

1) Bir karakter mi yoksa bir gemi mi göstermeliyiz?

Port Royale 4'te her yeni oyuna başladığınızda, oyun tarzınıza uygun bir karakter seçeceksiniz. Her biri farklı oyun yollarını temsil eden iki erkek ve iki kadın karakter var - bu yüzden kapak karakterleri için bu karakterleri kullanmanın mantıklı olabileceğini düşündük, çünkü karakterler daha ulaşılabilir ve gemilerden daha kişisel bir bağlantıya sahip.

Aşağıdaki çizimlere bakarsanız, karakterlerin kaba taslaklardan renkli çizimlere ve son olarak da tam konsept sanatına nasıl evrildiğini görebilirsiniz:

50011397452_98148b8955_h.jpg

Karakter çalışmasını sevmeme rağmen, bunun alternatifi, potansiyel olarak oyunun ortamı ve dönemi hakkında daha iyi bir izlenim veren daha önemli ve yaygın bir oyun öğesi olan bir gemi göstermek olacaktır.

 

2) Sessiz bir sahne mi yoksa çok fazla eylem mi göstermeliyiz?

Port Royale 4, doğa tarafından, bu konsept sanatına yol açan, mal satın almak veya satmak veya ticaret rotaları planlamak için çok zaman harcayacağınız oldukça sakin bir oyundur:

50010605978_c997a703fd_h.jpg

Ancak, deniz savaşları da oyunun temel bir parçası. Belki ülkeniz bir rakip ile savaşıyor, ya da korsanlar için avlanıyorsunuz - ya da belki siyah bayrağını kendiniz yükseltmişsinizdir. Ve sanat anahtarı, oyunu tüm satış noktalarında temsil ettiği için - PlayStation Store'da bir afiş olarak veya mağazalardaki fiziksel kapağın kendisi olsun, daha aksiyon dolu bir sahneye sahip bir grafiğin daha uygun olabileceğine karar verdik.

 

3) ne tür renk düzeni ve aydınlatma kullanmalıyız?

Parlak gökyüzü, berrak mavi su ve yukarıdaki konseptin yemyeşil adalarının yanı sıra, alacakaranlıkta sahnelerin daha sıcak renkleri ve degradeleri ile çalışıp çalışmayacağını görmek istedik. Renkteki bir varyasyonun, aksi halde (çoğunlukla) özdeş bir motifin hissi ve ruh hali üzerinde ne kadar farklı olabileceği şaşırtıcı:

50011397567_b9c8ae1593_h.jpg

İki gemi göstererek, bir korsan gemisinin ve bir ulusa hizmet eden, bir başka çekirdek oyun tamircisini temsil eden kontrastı gösterebildik, sıcak, gölgeli güneş ışığı ve aksiyon dolu sahne daha çarpıcı bir görsel etki yaratır - umarım onu gören herkesin gözüne çarpar.

Daniel Thiele

2D artist, Gaming Minds Studios

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuya yanıt ver...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Önemli bilgi

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Gizlilik poliçesini inceleyebilirsiniz.